Estartit - Reisverslag uit l'Estartit, Spanje van Fam Groot - WaarBenJij.nu Estartit - Reisverslag uit l'Estartit, Spanje van Fam Groot - WaarBenJij.nu

Estartit

Door: Andere camping

Blijf op de hoogte en volg Fam

07 Juni 2017 | Spanje, l'Estartit

Tweede pinksterdag vertrokken naar estartit. We staan op camping ter. Een rustige fijne camping. Vanmorgen fijn gefietst. Daarna uurtje naar het strand. Toen naar het zwembad op de camping wat baantjes getrokken. Straks nog ff naar het hondenstrand. De hond blijft buiten onder de caravan liggen. Gaat gelukkig prima. We hebben wel een makkelijke plek genomen op deze camping want de mover deed t weer eens niet

• 08 Juni 2017 - 09:06

Marren :

Hola Kriebel,

Ja, leuk daar he? Wij hebben nog zo heerlijk door de klaproosvelden gefietst. En elke dag naar de boulevard om te internetten. Daar was free WiFi. Zo fijn dat we nu onze eigen data kunnen gebruiken. Geniet er van daar. Hier de mistral gelukkig voorbij. Gisteren hele dag naar het strand geweest. Lekker in zee gezwommen.
    Serignan camping vonden wij niks. Druk en iedereen dicht op elkaar. Gaan we niet heen.
    Jullie horen wel wat wij gaan doen.

Hasta Luego!
    M&M

• 08 Juni 2017 - 09:07

Marren :

Hahahaha Kriebel moet Arienel zijn!!!!
    Stomme autocorrectie.

• 11 Juni 2017 - 21:05

Corinne:

Pap en mam,

Leuk dat jullie hier wat verslagen schrijven hoor, leuk om later wat terug te kunnen lezen..
    Zo te lezen/ horen hebben jullie het prima naar jullie zin.

Kus

Corinne

• 12 Juni 2017 - 15:41

Petra:

Even om het hoekje gekeken bij jullie, vanuit ons leventje in omgeving Ouddorp en thuis.
    Leuk weer een levensteken. Zijn jullie op bekende plekken of weer nieuw aan het ontdekken?
    Heerlijk zo je neus achterna en echt doen wat je uitkomt. Wij genieten ook, maar er is qua afstand altijd wel iets om aan te voldoen. Elke dag hier ook goed weer en veel wind aan zee. Veel goeds en gezondheid en neem het ervan!
    Groet, P en P

Tags: Estartit